La teva IP: 54.81.56.254

Participació al concurs Webs al Punt

Un grup d’alumnes de segon curs del cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han participat al concurs Websalpunt.cat, adreçat a l’alumnat d’ESO, BAT i cicles formatius i consistent en l’elaboració d’una pàgina web en català. L’organització ofereix el domini .cat escollit pels concursants, així com el hosting de la pàgina. S’ha usat el gestor de continguts Joomla! amb un conjunt d’extensions i plugins lliures. Els continguts són oberts amb llicència Creative Commons.

La pàgina elaborada pels nostres alumnes és places.cat, on s’ofereix informació de punts del món que destaquen per la seva bellesa o interés. Cada lloc té una breu descripció, activitats a realizar i fotografies per il·lustrar-lo.

El jurat del concurs atorga premis (primer, segon i tercer) als participants segons categories corresponents a les diferents etapes educatives dels participants. Addicionalment hi ha el premi de la votació popular, al qual us animem a participar a través d’aquest enllaç.