La teva IP: 54.156.36.82

Mobilitat estades a empreses estrangeres 2014

S’ha iniciat la mobilitat a estades de l’empreses franceses, a l’àrea aeroportuaria d’Orly (França) amb 3 alumnes del CFGS de Comerç Internacional de 2n. curs.

L’estada es de 10 setmanes.  De moment, tots estan contents…

També l’Institut ha rebut i col·locat a diferents empreses a 8 alumnes franceses que estan estudiant el BTS Commerce International (5 alumnes de Lycèe Maximilien Sorre de Cachan i 3 alumnes de Lycèe Albert Einstein de Sainte Geneviève des Bois).  L’estada d’aquestes alumnes serà de 8 setmanes.