La teva IP: 54.162.241.40

Projecte d'escola a Senegal

El passat dissabte 1 d’octubre l’alumnat dels cicles de grau superior de la família d’Edificació i Obra civil juntament amb el professorat i el Director de l’institut Sr. Paco Barraguer, van presentar el projecte d’Escola a Dhara Djololff.

Programa Senegal

L’acte estava organitzat per l’Associació Catalana de residents Senegalesos de Terrassa. A l’acte van assistir la Directora de SSTT d’Ensenyament a Barcelona Comarques, Sra. Lluïsa Nicolau, la cap de Coordinació i Planificació escolar, Sra. Alexandra Subirats, la Diputada al Congrés a Madrid Sra. Ana Maria Surra i la Regidora de Solidaritat i cooperació Internacional de l’Ajuntament de Terrassa Sra. Maruja Rambla Amat.

Programa Senegal

L’ Institut Provençana està molt honrat per haver tingut l’ oportunitat  de dissenyar el projecte d’aquesta escola. L’experiència ha estat molt positiva i engrescadora tan per a l’alumnat com per al professorat liderat pel professor Paco Sánchez.

Progrma Senegal  Progrma Senegal

Esperem poder participar en més projectes en el futur.