La teva IP: 54.156.47.142

Jornada difusió Projecte Erasmus +

El pròxim dijous 26 d'Octubre  a les 18 hores es celebrarà la primera Jornada de Difusió del Projecte Erasmus en el Institut Vilumara. En aquesta Jornada hi participaran diversos instituts, entre ells el nostre.

logo cofinançat programa erasmus + UE  En ella es presentarà el programa Erasmus+ i les oportunitats de formació que ofereix. També participaran alumnes que han gaudit d'una beca Erasmus en diferents països i explicaran la seva experiència.

Si estàs interessat en participar has de fer la teva inscripció en el següent link: https://goo.gl/forms/AxNPVgu6EtZNXikY2

A tots els assistents se'ls farà un certificat d'assistència.

Si teniu classe a la tarda i voleu assistir a la Jornada podreu presentar el certificat als vostres tutors/es per a tal de poder justificar la falta.

La seu de la jornada és l'Institut Can Vilumara (Av. Josep Tarradelles i Joan, 153).

Més informació al díptic de la jornada.