La teva IP: 54.196.65.166

Participació a l'iFest

Alumnes de l'Institut Provençana, entre els 10 grups semifinalistes del grup A del Imagine Challenge. Idees boges, disruptives i arriscades. Són una de les coses que es busquen en aquest taller d’innovació, una de les tres potes de l’iFest, un festival d’un dia de durada organitzat per la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de despertar l’esperit emprenedor en els joves.

iFest  iFest

Hi han participat a prop de 3.000 joves, estudiants de Batxillerat i Formació Professional.

iFest iFest

S’han repartit en tres espais a la plaça d'Espanya (Barcelona): l’auditori del Palau de Congressos, on alguns experts han ofert xerrades sobre el sector tecnològic; l’espai annex, on s'hi han exposat empreses i projectes; i la cúpula de Les Arenes, on els participants han hagut d’empescar-se projectes d’emprenedoria.

iFest iFest

Felicitem als alumnes per la seva participació en aquesta primera edició del iFest.