La teva IP: 54.196.65.166

Taller de creativitat a Gornal Activa

Els alumnes de Gestió de vendes i espais comercials van visitar, dimecres 18 de gener, l’equipament municipal de Gornal Activa, amb la finalitat de realitzar un taller de creativitat i treballar els reptes plantejats per l’Ajuntament de L’Hospitalet, a través de la Regidoria de Turisme i Desenvolupament Econòmic, i l’empresa GGR Gelabert, en el marc del programa Innolab3.

Taller creativitat Innolab  Taller creativitat Innolab

A la sessió han assistit el CEO i la Directora Comercial de l’empresa GGR Gelabert. Els reptes que han acceptat els alumnes de l’Institut Provençana són: com crear un punt de trobada físic i/o virtual, de caràcter permanent, entre tots els agents que operen l’economia social i solidària a la ciutat; i buscar solucions per reciclar centenars de tones de moqueta utilitzada als estands de la Fira Granvia.

Taller creativitat Innolab Taller creativitat Innolab

Amb aquesta activitat comença la segona etapa del programa Innolab3, després d’una fase d’exploració prèvia dels dos reptes, amb l’objectiu de generar idees innovadores i disruptives, amb una tècnica basada en l’anàlisi de les característiques del repte i la identificació de les necessitats dels usuaris.

Taller creativitat Innolab