La teva IP: 54.224.200.104

Visita al Museu Marítim i al Port de Barcelona

El darrer divendres 3 de febrer, l'alumnat del segon curs de Comerç Internacional, junt amb alumnes franceses de mobilitat internacional, van visitar el Museu Marítim i el Port de Barcelona, on van rebre una explicació sobre el  seu funcionament i les seves principals característiques i dades.

Port BCN

També van gaudir d'una volta en vaixell per observar la logística del port des d'un punt de vista reservat als vaixells de mercaderies.

Port BCN