La teva IP: 23.20.225.97

Neix la Soficat Academy per a alumnat de l'Institut Provençana

Soficat, distribuidor de la marca nordamericana Xerox, i l'Institut Provençana han arribat a una acord per a la creació de la Soficat Academy, una ferma aposta per la formació especialitzada. L'anunci de l'acord el van fer en Gerard Sicart, com a màxim dirigent de Soficat i en José Francisco Barraguer, en qualitat de director de l'Institut Provençana, en el marc de les VIII Jornades de la Formació Professional, el Món Laboral i la Universitat, celebrades a l'institut.

Soficat Academy

Gràcies a aquest acord, a partir del proper curs, els alumnes de l'Institut Provençana rebran classes especialitzades sobre matèries relacionades amb la marca nordamericana Xerox, les quals els capacitaran per poder treballar amb equips d'impressió Xerox.

En els darrers anys, nombrosos alumnes de l'institut han realitzat pràctiques a Soficat i molts d'ells s'han incorporat a la plantilla de l'empresa barcelonesa.

La Soficat Academy està adreçada a alumnes de l'Institut Provençana de les branques: Administració i gestió, Comerç i màrqueting i Informàtica i comunicacions.

Més informació al lloc de soficat: