La teva IP: 54.162.241.40

Premi Innolab per a alumnat de GVEC

Alumnes de 2º de Gestió de vendes i espais comercials s´han fet amb un dels 5 guardons finalistes del concurs Innolab 2017 amb el projecte L´Helefound.

Innolab és un concurs d´idees innovadores que treballa per fomentar la creativitat i l´emprenedoria entre els més joves a través de reptes que solucionen problemes reals de empreses i ajuntaments.

Innolab GVEC

A l´edició d´enguany els nostres alumnes han creat L´Helefound, una plataforma que permet connectar les empreses d’economia social de l’Hospitalet amb la ciutadania per resoldre problemes que afecten a tothom, responien així al repte plantejat per l’Ajuntament de L’Hospitalet.

Innolab GVEC Innolab GVEC

Felicitats pel treball ben fet!!