La teva IP: 54.156.47.142

Alumnes de AF guanyadors al XIII Concurs de joves emprenedors

L’Institut Provençana està d’enhorabona: dels quatre premis de la XIII Edició del Concurs de Joves Emprenedors i Emprenedores de L’Hospitalet de Llobregat, celebrada el passat 21 de juny, l’alumnat de 2n d’Administració i Finances del centre n’ha guanyat dos.

El premi al Millor projecte empresarial  l’han aconseguit, amb el projecte Cinderella, Alexis Bazalán, Laia Sánchez i Lady Robles del grup de la tarda. També d’aquest grup d’AF-2T, i en la mateixa categoria, el projecte Karama, de Kawtar Moimouni, Rajae Nafie i Erika Pacheco, ha arribat a ser finalista.

El premi al Millor projecte empresarial de millora de la qualitat de vida ha sigut pels alumnes de 2n d’Administració i Finances del grup del matí: Maryory Bocanegra, Andrea Galarza, Kattya Rodríguez i Adrián Villegas, amb el projecte Electricbag.

Felicitats a tots!

Més informació al L'H digital i a Tv L'H.