La teva IP: 54.225.59.14

L'alumnat d'Informàtica al Cisco Live Barcelona 2018

El dijous 1 de febrer, alguns dels alumnes d'informàtica dels diferents cicles formatius que s'imparteixen a l'Institut Provençana, gràcies a la condició de Cisco Academy en el programa Cisco Networking Academy, van ser invitats a assistir a l'esdeveniment internacional Cisco Live Barcelona 2018, una de les fires tecnològiques més importants del sector que anualment organitza en diferents ciutats el fabricant d'equipaments de Telecomunicacions Cisco Systems.

Cisco Live 2018

Els alumnes, a part de poder visitar la fira on hi havien diferents solucions tecnològiques exposades, van assistir a diferents xerrades en las quals se'ls va parlar de noves tecnologies emergents, consideracions actuals respecte la ciberseguretat i del potencial de les solucions DevNet, que combinen el desenvolupament de programari específic per a l'equipament de Telecomunicacions del mateix fabricant Cisco Systems.

Cisco Live 2018
Els instructors del programa que van assistir a l'esdeveniment, van poder participar d'un Workshop de "Network Programmability" conjuntament amb instructors d'altres centres, en el qual van poder desenvolupar i testejar una solució DevNet.

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix
  Logo Cisco Academy Logo Bioinformatics Barcelona  logo ISO