La teva IP: 54.162.15.31

Estada alumnat francès a Comerç internacional

El dilluns pasat van arribar 8 alumnes francesos al nostre Institut. Aquest alumnes estan estudiant Comerç internacional a França. Compartiran les classes amb nosaltres, juntament amb els alumnes de primer i segon curs del nostre cicle de Grau Superior de Comerç Internacional.

Visita francesos

El primer dia els hi vam oferir esmorçar de benvinguda. A més, tenim previstes diferents sortides culturals per donar a conèixer la nostra ciutat i el comerç internacional als alumnes convidats.

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix
  Logo Cisco Academy Logo Bioinformatics Barcelona  logo ISO