La teva IP: 54.81.254.212

Presentació llibre FP. Bones pràctiques a L'H.

El dimecres 21 de febrer a les 18h. es va presentar a la biblioteca Tecla Sala el llibre "Formació Professional. Bones pràctiques a l’Hospitalet de Llobregat" publicat recentment pel Centre d’Estudis de l’Hospitalet dins la col·lecció Josefina Gómez Olivares, dedicada a posar en valor les bones pràctiques educatives que es desenvolupen a la ciutat.

Aquest llibre, fruit d’un conveni entre el Centre d’Estudis i la regidoria d’Educació, posa en valor el bon treball que es  fa a la ciutat al voltant a la formació professional. El llibre ha estat possible gràcies a l’aportació dels punts de vista i de les opinions de molts professionals que treballen als centres de formació professional i alumnat que estan o han impartit aquests estudis. En aquest llibre es pot trobar informació relacionada amb els projectes que es porten a terme en el centre.

Presentació llibre al Tecla Sala

Ha participat en aquesta presentació, l’empresa Sòlid, formada per dos ex-alumnes  de la família informàtica del nostre centre, que tenen contractat a un ex-alumne del centre. Gràcies als seus estudis de grau superior en informàtica i l’assessorament del professorat del centre van muntar la seva pròpia empresa de manteniment informàtic, demostrant l’esperit  emprenedor necessari en el dia d’avui.

Presentació llibre al Tecla Sala

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix