La teva IP: 54.224.220.72

Els alumnes d'Informàtica a les Jornades JEDAI

Aquest dimecres 14 de març, els alumnes de 2n del cicle formatiu de grau superior d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX) han assistit a les Jornades JEDAI (Jornades d’Empreses, Docents i Alumnes d’Informàtica) organitzades per l'institut Joan d'Àustria de Barcelona.

ASIX a les Jornades JEDAI

Durant la jornada del dia 14 de març, es va fer una xerrada introductòria a la tecnologia BlockChain, una tecnologia molt puntera i utilitzada en l’actualitat, amb un gran ventall d’aplicacions, que es van comentar amb una taula rodona amb diferents professionals del sector.

ASIX a les Jornades JEDAI

A continuació, es van fer diferents tallers pràctics, sobre tecnologies com Docker, muntatge d’un labororatori domèstic de seguretat informàtica o la programació un Bot de Telegram.

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix
  Logo Cisco Academy Logo Bioinformatics Barcelona  logo ISO