La teva IP: 54.162.15.31

Beques Bankia alumnat DAW-Bioinformàtica

Des d'aquest curs 17-18, les entitats sanitàries que acollin alumnat del cicle formatiu DAW-Bioinformática per fer estades en pràctiques en dual tindran ajudes de Bankia, mitjançant el projecte SANEC.

Aquests alumnes podran fer  les pràctiques, becades als centres d'investigació sanitària de Catalunya. A partir del conveni de formació professional dual signat entre el BIB (Bioinformàtics de Barcelona) i el Departament d'Ensenyament, el professorat de l'Institut Provençana ha contactat amb diferents entitats. Entre les que han mostrat interès en aquest projecte, es poden trobar: Research Project Manager de l’àrea de Ciències de la Vida del Barcelona Supercomputing Center (BSC-CNS) amb varies places, Hospital de Sant Joan de Déu (Unitat de Bioinformàtica de l’Institut Pediàtric de Malalties Rares), IDIAP J Gol, ISGlobal, Parc Taulí, Hospital de la Vall d'Hebron i Idibaps.

L'alumnat s'unirà a equips d'investigació sanitària d'alta qualitat o a plataformes cientificotecnològiques en els centres participants en el projecte. D'aquesta manera, s'incorpora l'aportació dels tècnics superiors d'FP i es conformen autèntics grups multidisciplinaris amb perfils complementaris pel que fa a coneixements acadèmics, científics i tècnics.

L'alumnat de primer curs, aquest mes de maig, ja podrà començar la primera fase de les pràctiques en dual en alguna d'aquestes entitats.  .

L'alumnat d'aquest cicle formatiu també pot fer el format de formació en centres de treball, en centres d'investigació com el CRG (centre de regulació genòmica), IMIM (Insitut Hospital el Mar d'investigacions mèdiques), IDIBELL, etc.

Per a més informació del projecte SANEC podeu visitar el següent enllaç.

Nota de premsa acord Ensenyament - Bankia

Article a la Vanguardia