La teva IP: 54.224.220.72

VI Mostra de Projectes Emprenedors de l’FP a Catalunya

El passat dijous dia 3 de maig de 2018, al Museu de Disseny de Barcelona, es va celebrar la VI Mostra de Projectes Emprenedors de l’FP a Catalunya, i  l’Institut Provençana va rebre una distinció especial amb el projecte Elèctric Bag, ja que va obtenir l’únic guardó de “Millor planificació de projecte”.

Els promotors i les promotores d’Elèctric Bag són la Kattya Rodrïguez Adriano, l’Adrià Villegas Rodríguez, l’Andrea Galarza Parrales i la Maryory Bocanegra Lazaro. Tots i totes estudiants del cicle d’Administració i Finances de segon curs.

Elèctric Bag és una empresa que comercialitza una bossa per tal de mantenir calent l’aliment que conté. El tret distintiu és que disposa d’una entrada de port USB i es podria conectar a un ordinador, per exemple. A més a més, incorpora un termòstat per graduar la temperatura dels aliments.

L’alumnat guanyador ha rebut com a premi una formació on-line patrocinada per Project Management Institute (PMI).

L’alumna Kattya Rodrígez recull el premi en nom de l’equip:

VI Mostra projectes emprenedors

L’alumnat guanyador de totes les categories:

VI Mostra projectes emprenedors

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix