La teva IP: 54.167.230.68

Congrés FP empresa

Amb el lema de "Formación profesional, somos lo que hacemos", es  va celebrar a Barcelona els dies 24 i 25 de Maig de 2018, el V Congreso Nacional de Formación Profesional.

A la benvinguda al congrès, la Directora de la Fundación Bankia por la Formación Dual, Mercedes Chacón Delgado, va fer un repàs dels objectius de l’FP dual i com amb les ajudes de Bankia, s’intenta recolçar a l’FP.  Es important recordar, que en el cas de l'Institut Provençana, l’alumnat del CFGS de Desenvolupament d’aplicacions web amb perfil de Bioinformàtica (única a Catalunya) poden gaudir de vàries d’aquestes ajudes.

Congrés FP empresa

D'altra banda, Miriam Milán Gómez, Assessora Técnica de la Direcció General de FP del Departament d’Ensenyament, va presentar la ponencia "Ciclos adaptados y formación dual: combinación perfecta para las empresas" fent un repàs als cicles formatius amb orientacions.

En el cas de l'Institut Provençana, disposem de cicles formatius amb orientacions, adaptant aixi els curriculums al context i a la realitat de les empreses a les families professionals d’Edificació i obra civil, Informàtica i comunicacions i Administració i gestió:

•    Cicle formatiu de grau mitjà de Gestió administrativa perfil professional àmbit jurídic GA-J (LOE). Recolçat pel Departament de Justícia.

•    Cicle formatiu de grau superior de Desenvolupament d'aplicacions web perfil professional Bioinformàtica DAW-BIO. Recolçat mitjançant el conveni dual amb l’associació de Bioinformàtics de Barcelona (BIB)
•    Cicle formatiu de grau superior de Projectes d'edificació PE, perfil rehabilitació i restauració d'edificis.

•    Cicle formatiu de grau superior de Projectes d'obra civil POC, perfil professional d'ús d'aplicacions SIG (Sistemes d'Informació Geogràfica) i Smart City.

•    Cicle formatiu de grau mitjà de Construcció CO perfil professional de plaques de guix laminat. Recolçat mitjançant el conveni dual amb l’empresa Saint Gobain, la seva filial PLACO i la Asociación de instaladores ADIP (únic a Catalunya)

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix
  Logo Cisco Academy Logo Bioinformatics Barcelona  logo ISO