La teva IP: 54.162.15.31

Beca Erasmus alumnes Laboratori

Tres alumnes del cicle formatiu de grau mitjà d'Operacions de Laboratori estan fent part de la seva formació en centres de treball durant el mes de juny a empreses del Piemont (Itàlia) properes a la localitat d'Acqui Terme.

Erasmus Lab
Els alumnes són beneficiaris d'una beca Erasmus+ i en la recerca d'empreses i en la seva recepció a Itàlia s'ha pogut comptar amb la col·laboració de l'Istituto Rita Levi Montalcini d'Acqui Terme i del Eures Adviser de la provincia.
Erasmus Lab
La importància de la viticultura a la regió fa que moltes de les empreses en què estan fent les practiques els alumnes estiguin relacionades amb industries d'aquest sector.

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix
  Logo Cisco Academy Logo Bioinformatics Barcelona  logo ISO