La teva IP: 54.162.15.31

El Provençana guanya premis emprenedoria

El passat 22 de juny de 2018 el  Centre Cultural Metropolità Tecla Sala va acollir el lliurament de premis del 14è Concurs de L’H Joves Emprenedors i Emprenedores de Projectes Empresarials.

El projecte IiSENSORS desenvolupat per 4 alumnes del cicle formatiu d’Administració i Finances (2n curs), guanya en la categoria Millor Projecte tecnològic. IiSENSORS consisteix en un sensor que s’activa quan el punt en una partida de pàdel és invàlid.

Premis emprenedoria

A més a més, el projecte BIALPRO ha obtingut el reconeixement de Finalista en la categoria de Millor projecte relacionat amb la protecció del MEDI AMBIENT. Les promotores del projecte són alumnes del cicle Laboratori d’Análisi i Control de Qualitat (2n curs) . BIALPRO és una empresa que es dedica al cultiu d’un bacteri comestible anomenat espirulina, per a la posterior venda com un aliment saludable pel seu contingut proteínic.

Link notícia tv L’Hospitalet:

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix
  Logo Cisco Academy Logo Bioinformatics Barcelona  logo ISO