La teva IP: 54.225.59.14

Oferta d'estudis

Modalitat en alternança dual

La modalitat de formació professional en alternança permet a l'alumnat compaginar la formació acadèmica amb una feina relacionada amb l'especialitat dels seus estudis.

D'altra banda, la formació en alternança en modalitat dual permet a l'alumnat compaginar el temps de formació entre activitats a l'institut i activitats en una empresa en qualitat de treballador, becari o voluntari.

L'Institut Provençana ofereix la modalitat de formació professional en alternança dual.

Els cicles que es poden cursar en modalitat dual són els següents:

Logo Erasmus + logo_escola_verda logo ISO innobaix
  Logo Cisco Academy Logo Bioinformatics Barcelona  logo ISO