La teva IP: 54.156.42.165

Concurs de fotografia mediambiental

Enguany l'Institut Provençana organitza el concurs L'Hospitalet de Llobregat i el medi ambient.

Si ets alumne/a del centre (cicles i PQPI), no t’ho pensis i participa en el nou concurs mediambiental.

- Com ho pots fer?
És molt senzill, volem que ens enviïs una fotografia relacionada amb el tema que et proposem.

- Com ha de ser la fotografia? Quins requisits ha de presentar?

La fotografia deu tenir una vessant ambiental i relacionada amb la ciutat de l’Hospitalet de Llob.
En el cas de que surtin persones, aquestes no deuen identificar-se.
Ah!!!!! Pot manipular-se amb programes informàtics.

- Què ha de contenir?
Un eslogan o títol
Identificació completa (nom alumne/a i curs)

- Quin deu ser el format de presentació?
Format digital

- On s’ha de lliurar?
Per correu electrònic a la següent direcció: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Data límit de presentació: 27 maig

Un jurat format pel comitè de mediambient decidirà el guanyador i ho farà públic el 3 de juny

Què es valorarà? Originalitat – Disseny – Contingut

Hi haura tres premis a escollir per ordre de classificació:

XEC REGAL, PEN-DRIVE, XEC ESMORZAR/BERENAR