La teva IP: 54.158.248.219

Institut-Empresa

Descripció de l'oficina

Aquest espai de divulgació de l'oficina Institut-Empresa és el punt de contacte entre l'institut, les empreses i els nostre alumnat.

Estem desenvolupant diverses aplicacions per facilitar a les empreses la sol·licitud d'alumnat per realitzar pràctiques en centres de treball, així com per publicar les seves ofertes de treball.

Els nostres alumnes i exalumnes podran també publicar a través d'aquest espai els seus currículums per a aquelles empreses en busca de professionals qualificats.

Mentrestant, les empreses interessades en tenir alumnat en pràctiques o en ofertar un lloc de treball, poden contactar amb la nostra oficina Institut-Empresa en la següent adreça de correu electrònic:

Apartats específics amb informació addicional