La teva IP: 54.162.241.40

Projecte educatiu

L'Institut Provençana és un institut d'ensenyament secundari especialitzat en formació professional. El centre ofereix ensenyaments en les famílies professionals d'Administració, Comerç i màrqueting, Informàtica, Edificació i obra civil i Química.

Logo IES ProvenzanaAmb una llarga experiència en la docència en la formació professional i un alt nivell d'inserció laboral dels nostres titulats, la nostra missió és dotar els nostres alumnes de les capacitats i competències que demanda el mercat laboral, així com l'adaptabilitat a les noves formes de treball i la seva organització.

Posem èmfasi especial en l'ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, tant en les activitats d'ensenyament-aprenentatge com en l'assoliment de competències per l'alumnat.

Les activitats de caràcter pràctic tenen una importància fonamental. Diversos projectes i iniciatives que porten a terme intenten potenciar-les: la metodologia d'empresa simulada per a la família d'Administració, l'ús intensiu de pràctiques i simulacions a la família d'Informàtica, les pràctiques amb material real a la família d'Edificació, en són alguns exemples.

El centre disposa d'unes infraestructures informàtiques d'alt nivell i d'un campus virtual d'aprenentatge per facilitar l'accés a la formació i millorar els aprenentatges. Els alumnes disposen d'accés als materials a través de la xarxa local i d'Internet, també des de casa seva. Tantmateix, disposen d'un espai considerable als servidors del centre per emmagatzemar apunts, treballs, etc. amb accés a través d'Internet.

Consulta el nostre Projecte Educatiu de Centre.

Estem implicats en un procés de millora contínua i d'excel·lència en la qualitat dels serveis, la qual està reconeguda amb la certificació ISO 9001. Consulta la nostra política de qualitat.

Si estàs pensant en millorar la teva formació o formar-te professionalment, vine a veure'ns!

També pots sol·licitar informació de caràcter general a l'adreça de correu electrònic:

Des de l'institut volem contribuir a l'estalvi econòmic de les famílies i a l'optimització de recursos del centre. Per aquest motiu impulsem les següents polítiques: